Andorra
This article was added by the user Anna. TheWorldNews is not responsible for the content of the platform.

Petit ensurt al restaurant La Cirera d’Encamp

Una imatge del fum pel foc.
Una imatge del fum pel foc. | Twitter / Txema Galilea

El Cos de Bombers va haver d’intervenir ahir a la parròquia d’Encamp a causa d’un incendi en el motor de l’extractor del restaurant La Cirera, situat a l’avinguda François Mitterand. 
L’avís el van rebre a les 13.26 hores i al lloc dels fets va desplaçar-se una dotació del cos. 
Abans que arribessin els Bombers, els treballadors del local van poder apagar el quadre elèctric que es va incendiar. Això va desencadenar fum, que va sortir expulsat cap a l’exterior del restaurant, i conseqüentment, va provocar que la visibilitat de la carretera que hi ha davant del mateix local es veiés afectada pel fum.
El succés va cridar l’atenció de diverses persones que es trobaven a prop del lloc i van compartir fotografies del fum per les xarxes socials.
Finalment, des del Cos de Bombers van assegurar que no va haver-hi cap persona ferida ni cap dany material important, a excepció del quadre elèctric que es va cremar.